ολοι μια γροθια
ολοι μια γροθια
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ ΜΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ,
ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΝΕΩΝ ΤΑΞΙΚΩΝ ΦΡΑΓΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΕΡΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΣΗ ΤΟΥ ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!
ΜΕΤΩΠΟ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ!
ΔΕΙΤΕ!

Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

Δεν δεχόμαστε τον εκβιασμό των συμβασιούχων-αναπληρωτών


Δεν δεχόμαστε τον εκβιασμό των συμβασιούχων-αναπληρωτών
Έξω το κράτος από τα συνδικάτα μας
Σωματεία ταξικά, όπλα των εργαζομένων
Τα πρόσφατα γεγονότα αποδεικνύουν ότι η πολιτική της επίθεσης στα σωματεία και στο συνδικαλιστικό δικαίωμα δεν είναι ούτε περιστασιακή ούτε τυχαία. Ο Διευθυντής ΔΙΔΕ Σάμου με έγγραφό του προς την ΕΛΜΕ Σάμου, αλλά και σε τηλεφωνική του επικοινωνία με τον Πρόεδρο του σωματείου, ζητάει από το σωματείο να εκδώσει βεβαιώσεις συμμετοχής για τους αναπληρωτές που θα συμμετέχουν στις εκλογικές διαδικασίες της ΕΛΜΕ καθώς σύμφωνα με έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας το δικαιολογητικό αυτό είναι απαραίτητο για τη χορήγηση της συνδικαλιστικής άδειας στους αναπληρωτές ΕΣΠΑ.
Είναι απαράδεκτο η διοίκηση να επιχειρεί να παρέμβει και να ελέγξει τις διαδικασίες του σωματείου. Το σωματείο είναι δική μας υπόθεση και κανένα σωματείο δεν μπορεί να υποχρεώνεται να ενημερώνει τον εργοδότη του για το ποια μέλη παίρνουν μέρος στις διαδικασίες του. Τα σωματεία είναι όπλα των εργαζόμενων και η συμμετοχή σε αυτά αποτελεί δικαίωμα και υποχρέωση για τους εργαζόμενους μόνο απέναντι στους υπόλοιπους εργαζόμενους. Κανένα λογαριασμό δεν δίνουν στο σύστημα και στο κράτος του που άλλωστε είναι απέναντι στα σωματεία και τις διεκδικήσεις τους.
Η κίνηση αυτή της ΔΙΔΕ Σάμου δεν είναι μεμονωμένη. Έρχεται να συνεχίσει την πρόσφατη έφοδο του ΣΔΟΕ στην ΕΛΜΕ Πειραιά για να ελέγξει το σωματείο απαιτώντας όλα τα στοιχεία του (μητρώο μελών, πρακτικά, απολογισμούς και προϋπολογισμούς!!!). Είναι στην ίδια κατεύθυνση με την προ λίγων ημερών παρουσία ασφαλιτών στο συνέδριο του Ε.Κ. Θεσσαλονίκης. Συνεχίζει την προσπάθεια περιστολής των συνδικαλιστικών δικαιωμάτων όπως το χτύπημα στο δικαίωμα της απεργίας με τον νόμο για την προκήρυξη απεργίας με το 50% των μελών. Το κράτος επιδιώκει να μπει μέσα στα σωματεία. Με λασπολογίες, με τρομοκρατία, με προσπάθεια μετατροπής του συνδικαλισμού σε υποταγμένο συμπλήρωμα του συστήματος και των κυβερνήσεων του. Επιδιώκει να τα ελέγξει, να τα κάνει εργοδοτικά και κυβερνητικά.

Είναι ωμός εκβιασμός προς τους συναδέλφους να απαιτείς βεβαιώσεις συμμετοχής λέγοντας ότι ειδάλλως δεν θα πληρωθούν. Και φυσικά το κράτος επιλέγει να εκβιάσει πρώτα το πιο ευάλωτο κομμάτι των εργαζομένων, τους συμβασιούχους αναπληρωτές. Η πολιτική της φτώχειας, της αδιοριστίας, της ελαστικοποίησης της εργασίας και του ξηλώματος των εργασιακών δικαιωμάτων παρέχει πρόσφορο έδαφος για ακόμη ένα χτύπημα. Δεν φτάνει που οι συμβασιούχοι συνάδελφοι δεν μπορούν να αρρωστήσουν, δεν μπορούν να γεννήσουν ή να μεγαλώσουν τα παιδιά τους, τώρα πρέπει να φοβούνται, να αγχώνονται ή και να νοιώθουν και τύψεις για τη συμμετοχή τους στις διαδικασίες του σωματείου. Αυτή είναι η στόχευση των βεβαιώσεων συμμετοχής.
Συναδέλφισσες/οι, δεν είναι η πρώτη φορά. Παρόμοια απαίτηση υπήρξε και πέρσι στην εκλογοαπολογιστική συνέλευση της ΕΛΜΕ αλλά και τον περασμένο Μάιο στις εκλογές για τους αντιπροσώπους στο συνέδριο της ΟΛΜΕ. Και τις δύο φορές το ΔΣ της ΕΛΜΕ και η Γενική Συνέλευση πήραν απόφαση να μην χορηγηθεί καμία βεβαίωση, κατήγγειλαν την παρέμβαση της ΔΙΔΕ και του Υπουργείου Παιδείας και οι συνάδελφοι συμβασιούχοι πληρώθηκαν κανονικά χωρίς να έχουν καμία επίπτωση.
Συναδέλφισσες/οι, δεν είναι η τελευταία φορά. Το σύστημα και το κράτος του θα συνεχίσουν να μας κλέβουν κατακτήσεις, να επιχειρούν περιστολή των δικαιωμάτων μας και να χτυπούν τα σωματεία μας όσο εμείς δεν υψώνουμε ανάχωμα αντίστασης. Είναι δική μας υπόθεση η υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας. Να βρεθούμε όλες και όλοι μαζικά στην συνέλευση. Να δώσουμε βροντερό παρών για να μπλοκάρουμε τις προσπάθειες ελέγχου του σωματείου.
Ø  Έξω το κράτος από τα συνδικάτα – Σωματεία όπλα των εργαζομένων
Ø  Η Διεύθυνση να αποσύρει άμεσα το έγγραφό της και την απαίτηση για βεβαιώσεις
Ø  Να πάρουμε απόφαση στη ΓΣ να μην δοθεί καμία βεβαίωση συμμετοχής από την εφορευτική επιτροπή
Ø  Όλοι στη Γενική Συνέλευση στις 27/11, 10π.μ. στο ΓΕΛ Σάμου

Διάβασέ το »

Μια νέα αρχή για τα ΕΠΑΛ


Μια νέα αρχή για τα ΕΠΑΛ - Δούρειος Ίπποςγια:
·        μια πιο ταξική εκπαίδευση και τον ιδεολογικό πειθαναγκασμό της νέας γενιάς
·       την επιβολή της αξιολόγησης-χειραγώγησης των εκπαιδευτικών
Με fast trackδιαδικασίες το Υπ. Παιδείας προωθεί «νέους θεσμούς» στα ΕΠΑΛ με στόχο την «ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών, την ανάδειξη του κοινωνικού ρόλου των ΕΠΑΛ και τη σύνδεση τους με την αγορά εργασίας» !
Ο σύμβουλος καθηγητής, οι ψυχολόγοι, τα «σχέδια Δράσης» , η «μαθητεία» είναι τα εργαλεία με τα οποία το υπουργείο παιδείας, η κυβέρνηση σύμφωνα και με τις μνημονιακές υποχρεώσεις επιδιώκει να επιβάλει την αξιολόγηση και να διαμορφώσει τη νέα γενιά σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας (ανασφαλής, ευέλικτη εργασία χωρίς δικαιώματα, πειθαναγκασμένος εργαζόμενος).
 Η «αναβάθμιση» των ΕΠΑΛ και η πραγματικότητα :
1. Μονιμοποίηση της εργασιακής ανασφάλειας και των μονίμων εκπαιδευτικών και χτύπημα του δικαιώματος στις σπουδές των μαθητών με τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις τμημάτων και την αναγκαστική μεταφορά μαθητών σε μακρινά σχολεία.
2. Ελλείψεις καθηγητών ειδικοτήτων και γενικών μαθημάτων, ακόμη και στα τέλη Νοεμβρίου , παρά το «κανονικό άνοιγμα των σχολείων»!
3. Καθηγητής πολυεργαλείο σε ένα σχολείο του «φαίνεσθαι». Πλήθος εξωδικαστικών –γραφειοκρατικών εργασιών, με μόνο στόχο τον κεντρικό ασφυκτικό έλεγχο ( π. χ αποστολή κάθε μήνα στην περιφέρεια του αριθμού των μαθητών που αρρώστησαν και δεν χρησιμοποίησαν λεωφορείο!!!). Εργασίες που αντιστοιχούν σε διοικητικό προσωπικό που λείπει παντελώς από τα σχολεία. Συναντήσεις με γονείς, σχολικές εκδηλώσεις, εφημερίες, μαστορέματα στο σχολείο, πέρα από τη δουλειά στο σπίτι (προετοιμασία, διορθώσεις γραπτών).
 Γιατί θεσμοθετείται «Ο σύμβουλος καθηγητής» ;

Σύμφωνα με τα εγχειρίδια που προτείνονται στους εκπαιδευτικούς ο σύμβουλος καθηγητής πρέπει «να δώσει το μήνυμα ότι η κρίση είναι μια ευκαιρία να αναθεωρήσουμε τη σημασία του χρήματος για την ανθρώπινη ζωή», «να εξηγήσει στους μαθητές τη διαφορά ανάμεσα στις πραγματικές και στις πλασματικές, τεχνητές ανάγκες του ανθρώπου, ανάμεσα σε όσα πρέπει να έχουμε και σε όσα θέλουμε να έχουμε», «να μιλήσει για το κακό που προξενεί στο ίδιο το άτομο η απληστία ή λαιμαργία, αλλά και ο φθόνος προς όσους έχουν καλύτερη οικονομική κατάσταση»! (Ψυχοκοινωνική υποστήριξη παιδιών και εφήβων σε συνθήκες οικονομικής κρίσης Οδηγίες για Εκπαιδευτικούς Συγγραφή  Επιμέλεια: Ευαγγελία Γαλανάκη). Δηλαδή να δώσει το μήνυμα στους μαθητές ότι πρέπει να είναι και ευχαριστημένοι που οι γονείς τους δεν έχουν χρήματα , αφού έχουν άλλες αξίες !
Αποτελεί υποκρισία απ’ τη μεριά του Υπουργείου το ενδιαφέρον για τη «ψυχοκοινωνική στήριξη των μαθητών», όταν είναι η ίδια η κυβέρνηση και οι προηγούμενες που έχουν οδηγήσει με τις πολιτικές τους το 1/3 του πληθυσμού κάτω από τα όρια της φτώχειας την ίδια ώρα που αυξάνεται ο πλούτος των λίγων, έχουν επιβάλλει την κυλιόμενη εργασία –ανεργία ( ~ 500.000 απολύονται τον ένα μήνα και προσλαμβάνονται άλλοι 500.000!! ) και προδιαγράφουν μαύρο το μέλλον της νέας γενιάς.
Με το « σύμβουλο καθηγητή» μεταφέρουν την ευθύνη των αποτελεσμάτων της βάρβαρης πολιτικής τους στους καθηγητές και τους καθιστούν υπεύθυνους για την ψυχική υγεία και την κοινωνική ισορροπία των μαθητών.
Ταυτόχρονα με τη δομή την οποία επιβάλλουν (συναντήσεις – συντονιστής κλπ) εντατικοποιούν παραπέρα την εργασία του καθηγητή και εφαρμόζουν την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού (ας λέει ο Γαβρόγλου ότι δεν αξιολογείται)
 «Σύνδεση των ΕΠΑΛ με την αγορά εργασίας»
«Σύνδεση των ΕΠΑΛ με την αγορά εργασίας» σημαίνει να «αφομοιώσουν» οι νέοι ότι το εργασιακό μέλλον τους θα είναι οι ατομικές συμβάσεις, η εκ περιτροπής εργασία, η μερική απασχόληση, οι απλήρωτες υπερωρίες, η ανασφάλιστη εργασία, ο υποκατώτατος μισθός. Αυτό το εργασιακό μέλλον καλούνται να «διδάξουν» οι καθηγητές μέσω της λεγόμενης μαθητείας στην οποία τους αναθέτουν και το ρόλο του «επόπτη εργασίας». Η μαθητεία ανοίγει το δρόμο για την υποκατάσταση συνολικά της τεχνικής εκπαίδευσης με την εργασιακή εμπειρία και την κατάρτιση. Στόχος που είχε τεθεί με τους νόμους Αρσένη το 1998.Εξ άλλου το ίδιο το υπουργείο προβάλλει σαν κίνητρο να δεχτούν οι εκπαιδευτικοί να υλοποιήσουν τους σχεδιασμούς του, «για να μην περάσει στους εργοδότες η τεχνική εκπαίδευση» σύμφωνα με τις απαιτήσεις των «εταίρων».
Ναι ή όχι ψυχολόγοι στα σχολεία;
Διαχωρίζουμε την ατομική ανάγκη οποιουδήποτε για ψυχολογική στήριξη, όπως και την αναγκαιότητα για νοσηλευτικό προσωπικό και γραμματείς στα σχολεία από την «αναγκαιότητα» να αντιμετωπιστούν τα κοινωνικά προβλήματα που προκαλούν οι αντιλαϊκές πολιτικές των κυβερνήσεων με ψυχολογικούς όρους. Η νέα γενιά έχει ανάγκη να δει με αισιοδοξία το μέλλον Θέλει ζωή με δικαιώματα στις δωρεάν σπουδές, μόνιμη και σταθερή δουλειά και μισθούς για να απολαύσει όλα όσα παράγουν οι εργαζόμενοι και τα καρπώνεται το κεφάλαιο. Θέλει να ζήσει σ’ έναν κόσμο ειρήνης και όχι να γίνει κρέας στα κανόνια των ιμπεριαλιστών. Αυτό το μέλλον της στερούν και γι’ αυτό ασφυκτιά και αγωνιά. Αυτή η αγωνία μπορεί να βρει διέξοδο μόνο στους μαζικούς αγώνες !

Μόνιμη επιδίωξη όλων των κυβερνήσεων το χτύπημα του δικαιώματος στη μόνιμη και σταθερή δουλειά. Αυτήν την κατεύθυνση υλοποιεί και το πρόγραμμα «μια νέα αρχή για τα ΕΠΑΛ».
1.      Με τις συγχωνεύσεις ειδικοτήτων και την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων (πολλά σχολεία , πολλαπλά αντικείμενα). Με το «κυνήγι» κάθε χρόνο των λεγόμενων ολιγομελών τμημάτων, άρα και των θέσεων εργασίας.
2.       Με την καλλιέργεια αίσθησης ανεπάρκειας στα πολλαπλά και εναλλασσόμενα αντικείμενα που αναθέτουν και το κυνήγι «χαρτιών επιμορφώσεων» και εκτός εργασιακού ωραρίου.
3.      Με την επιβολή μηχανισμού ελέγχου – αξιολόγησης με τους συντονιστές κλπ.
4.      Με την κατηγοριοποίηση των σχολείων μέσω της αυτοαξιολόγησης. Αυτό το στόχο υπηρετούν και τα σχέδια δράσης ( ΝΟΗΣΙΣ) , την ίδια ώρα που οι καθηγητές καλούνται να βρουν χορηγούς για διάφορες δραστηριότητες ή ανάγκες των σχολείων.

Όλες οι κυβερνήσειςγια να σπρώξουν, τις νέες και τους νέους στην Τεχνική Εκπαίδευση χρησιμοποιούν το μαστίγιο (όρθωση νέων ταξικών φραγμών στα ΓΕΛ) αλλά και το καρότο (τις διαφημιστικές καμπάνιες, τις υποσχέσεις για πρόσβαση στην τριτοβάθμια, τις εξαγγελίες για τα προγράμματα «Νέα αρχή στα ΕΠΑΛ). Μια Τεχνική Εκπαίδευση, όμως, σε μια χώρα που το ίδιο το σύστημα ισχυρίζεται στα σοβαρά ότι ως «βαριά βιομηχανία έχει τον τουρισμό»! Μια Τεχνική Εκπαίδευση, στην Ελλάδα της εξάρτησης και των μνημονίων, όπου αποσαρθρώνεται κάθε μέρα η παραγωγική της βάση. Μια Τεχνική Εκπαίδευση που απ’ το ρόλο της αδυνατεί να ανοίξει το δρόμο στους μαθητές της για την εξεύρεση έστω ενός μεροκάματου, όχι γιατί «δεν τα έχουν μάθει καλά στα ΕΠΑΛ» αλλά για όλους τους παραπάνω λόγους.
Η απάντηση σε όλα αυτά δεν μπορεί να είναι άλλη παρά εκείνη που δείχνει ο δρόμος του αγώνα, ο δρόμος της αντίστασης και πάλης. Κανείς εκπαιδευτικός δεν μπορεί να αντιμετωπίσει μόνος του την αντιλαϊκή πραγματικότητα που βιώνει, τη λαίλαπα που του ετοιμάζουν. Η απόκρουση των νέων αντιδραστικών σχεδίων, της αξιολόγησης, της πειθάρχησης δεν μπορεί να αποτελέσει ατομική υπόθεση. Να γίνουν άμεσα γενικές συνελεύσεις, ο κλάδος να συζητήσει, να οργανωθεί και να αρθρώσει την απάντησή του.
Ø Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί εκπαιδευτικών- να καλυφθούν άμεσα όλα τα κενά στα σχολεία.
Ø ΚΑΜΙΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ. Ανατροπή της αυτοαξιολόγηση –αξιολόγησης.
Ø Κανένας καθηγητής στο ρόλο συντονιστή –αξιολογητή.
Ø Όχι στον καθηγητή-συμβουλάτορα υποταγής.

Διάβασέ το »

Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΕ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ


Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΕ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ
ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕΙΣ -ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ, ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΟΡΕΙΑ

            Ενώ εντείνεται η επιχείρηση αποπροσανατολισμού και εξαπάτησης που μας καλεί να μην “κρατάμε ομπρέλα” καθώς ...βρέχει παροχές, η κυβέρνηση ασταμάτητα και συστηματικά εξελίσσει την επίθεσή της στο χώρο της εκπαίδευσης. Νέα αντίμετρα, κόντρα στα εργασιακά μας δικαιώματα, στη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση και στο δικαίωμα των μαθητών να σπουδάζουν, σχεδιάζει και υλοποιεί το υπουργείο παιδείας.
n  Προσοντολόγιο” απολύσεων των συμβασιούχων-αναπληρωτών ετοιμάζει η κυβέρνηση να το ψηφίσει μέσα στο Δεκέμβρη, για το “νέο σύστημα διορισμών”.
n  Στα ΕΠΑΛ κάνει μια “νέα αρχή” επιδιώκοντας να “τελειώσει” στη συνείδηση της νέας γενιάς τη σταθερή και μόνιμη εργασία. Τα “σχέδια Δράσης” με αμοιβή(!!!) του σχολείου από ιδιώτες (ΝΟΗΣΙΣ), η “μαθητεία” είναι τα εργαλεία με τα οποία το υπουργείο παιδείας -σύμφωνα και με τις μνημονιακές υποχρεώσεις -,θέλει να διαμορφώσει τη νέα γενιά, προσαρμόζοντάς τη, στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας (ανασφαλής, ευέλικτη εργασία χωρίς δικαιώματα, πειθαναγκασμένος εργαζόμενος). Και θέλει τους καθηγητές ιμάντες μεταβίβασης αυτών των κατευθύνσεων μέσω “συμβουλών” και ψυχολόγων. Που βέβαια θα  αξιολογούνται για αυτά.
n  Στις ρυθμίσεις για τα μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία μπορεί να χρησιμοποιεί η κυβέρνηση τη “δημιουργική ασάφεια”, είναι όμως σαφές ότι επιχειρεί να ξεμπερδέψει από την υποχρέωση του κράτους να παρέχει καθηγητές μουσικούς και υλικοτεχνική υποδομή στα σχολεία αυτά. Άλλωστε όπως γράφεται στο νομοσχέδιο, τα μαθήματα αισθητικής παιδείας είναι εκτός του αναλυτικού προγράμματος των Μουσικών Σχολείων όπως και δεν ορίζεται ότι τα μαθήματα μουσικής παιδείας διέπονται από αναλυτικό πρόγραμμα.
n  Ο “κλοιός σφίγγει”, καθώς η αξιολογική περικύκλωση του κλάδου προχωρά με τους συντονιστές σε όλη τη χώρα να οργανώνουν επισκέψεις, ενημερώσεις και καλούν τους εκπαιδευτικούς  σε συμπλήρωση ερωτηματολογίων και φορμών στο πλαίσιο του προγραμματισμού και της αποτίμησης του έργου της σχολικής μονάδας. Ναι δεν το λένε αξιολόγηση.

            Συναδέλφισσες - συνάδελφοι είτε με τον “τρόπο ΣΥΡΙΖΑ-Γαβρόγλου”, είτε με τον “τρόπο ΝΔ-Μητσοτάκη” -όπως μας το ξεκαθάρισε η πρόταση του Κυριάκου για τη παιδεία-, μία είναι η πολιτική του συστήματος:
Αδιοριστία, φτώχεια, εντατικοποίηση, κατηγοριοποίηση και υποταγή για τους εκπαιδευτικούς
Αμορφωσιά, ταξικοί φραγμοί, σύγχρονη δουλεία, σχολεία που ζητιανεύουν χορηγίες, για τους μαθητές και το λαό!

            Αυτή η πολιτική έχει την υποστήριξη- με λίγη κριτική για ξεκάρφωμα- της ηγεσίας της ΟΛΜΕ(ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ). Αυτή η πολιτική δεν θα σταματήσει αν δεν τη σταματήσουμε. Όχι στις κάλπες και στα δικαστήρια αλλά με ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ και ΠΑΛΗ.

ü  Συμμετέχοντας στις γενικές συνελεύσεις, συζητώντας και αποφασίζοντας δημοκρατικά και συλλογικά τα βήματα που πρέπει να κάνουμε για να ανιστραφεί αυτή η πορεία των πραγμάτων.
ü  Με απεργιακό βήμα το Δεκέμβρη. Δίνοντας έτσι πανελλαδικά το στίγμα του κλάδου και συγκροτώντας τον παράλληλα για τα επόμενα βήματα που θα συζητηθούν και αποφασισθούν σε νέο γύρο γενικών συνελεύσεων.
ü  Συμμετέχοντας με στάσεις εργασίας των σωματείων στην απεργία στις 28/11. Ενισχύοντας έτσι την ενιαία αγωνιστική απάντηση των εργαζομένων κόντρα στην κυβέρνηση και στα ξεπουλήματα και τις υπονομεύσεις των εργατοπατέρων σε ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ.
ü  Υπερασπίζοντας τη νεά γενιά και τα σχολεία μας απο το δηλητήριο του φασισμού, του εθνικισμού και του ρατσισμού που ακροδεξιοί επιχειρούν να εισβαλλει μέσω καταλήψεων με αυτό το περιεχόμενο. Είναι υποχρέωση μας να τονίσουμε στους μαθητές ότι οι αγώνες γίνονται για καλύτερη ζωή, για ψωμί, παιδεία ελευθερία, ειρήνη.

Διάβασέ το »

ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΜΑΥΡΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

ΓΥΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ  ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΜΑΥΡΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ 
ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΜΑΣ
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ 
Ανώνυμες … αναρτήσεις στο διαδίκτυο,  με βάση προειλημμένες αποφάσεις  -από ποιους άραγε;- καλούν τους  μαθητές  σε καταλήψεις για τη «Μακεδονία και τη Βόρειο Ήπειρο» αλλά και υποστηρίζουν  μεμονωμένες καταλήψεις  που ήδη έχουν λάβει χώρα για το ίδιο ζήτημα .
Αλήθεια, γιατί  όλοι αυτοί που δήθεν νοιάζονται  για την πατρίδα και το λαό μας δεν λένε τίποτα:
·         Για τις ΗΠΑ που κάνουν τα πάντα για να εντάξουν τη FYROM στο φιλοπόλεμο οργανισμό του ΝΑΤΟ.
·         Για τις ΗΠΑ που επεκτείνουν τις βάσεις στην Ελλάδα με τη σύμφωνη γνώμη της κυβέρνησης που καθιστά τη χώρα ορμητήριο πολέμου και θανάτου
·         Για τη συμμετοχή και της χώρας μας στο ΝΑΤΟ, που όχι μόνο δεν φέρνει ασφάλεια  στο λαό μας και τους λαούς της περιοχής αλλά μας μπλέκει στα ιμπεριαλιστικά πολεμικά τυχοδιωκτικά σχέδια.
·         Για τα μνημόνια, την καταβαράθρωση των εργατικών δικαιωμάτων,  την ανεργία, την υπερεντατική εργασία με εξευτελιστικά ή απλήρωτα μεροκάματα, το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας που δρομολόγησαν οι Αμερικάνοι και οι Ευρωπαίοι μέσω ΔΝΤ και ΕΕ και υλοποίησαν και συνεχίζουν να υλοποιούν όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις. Αντίθετα γίνονται μπράβοι των εφοπλιστών και των εργοδοτών όπως στο εργατικό Πέραμα του Πειραιά.
·         Για την κατεδάφιση των δικαιωμάτων σε  παιδεία , υγεία, ασφάλιση, υγειονομική περίθαλψη,  και για το χτύπημα των  δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών.
èΔεν λένε τίποτα γιατί  εκφράζουν το ίδιο σύστημα και υπερασπίζονται την ίδια πολιτική των μνημονιακών κυβερνήσεων που γέννησε και γεννά τη φτώχεια και την εξαθλίωση του λαού  και της νεολαίας μας .
è Αντίθετα αξιοποιούν  την απογοήτευση αλλά και τον θυμό μεγάλων τμημάτων του λαού και της  νεολαίας και με πατριδοκάπηλες  φωνές,αποπροσανατολίζουν από το ποιος είναι ο πραγματικός εχθρός του λαού, δηλαδή οι ξένοι ιμπεριαλιστές ΗΠΑ , ΕΕ, η αστική τάξη και οι κυβερνήσεις τους.
èΕίναι οι ΗΠΑ και ΕΕ που χάραξαν τα σύνορα των Βαλκανίων με το αίμα των λαών τους τις προηγούμενες δεκαετίες  και  τώρα  αξιοποιούν πατριδοκάπηλες και εθνικιστικές φωνές για να διαιρέσουν τους λαούς της περιοχής και  για να προωθήσουν τα δικά τους  ματοβαμένα  συμφέροντα.
èΚαι είναι αυτοί, το πιο μαύρο και αιματοβαμμένο χέρι του συστήματος που θα χρησιμοποιηθεί σαν τρομοκρατική εφεδρεία από αυτούς που σήμερα δηλώνουν ότι ανήκουν στο «δημοκρατικό τόξο» όταν ο λαός βγει στο δρόμο για να διεκδικήσει τη ζωή του.
                Ο λαός μας, που προσπαθούν να τον ταπεινώσουν και τον υποτάξουν  με το βάθεμα της εξάρτησης από ΗΠΑ και ΕΕ, με  την επιβολή των μνημονίων και των ξένων μηχανισμών εποπτείας, με τη φτωχοποίηση του αλλά και την αντιλαΪκή πολιτική της δήθεν αριστερής κυβέρνησης, να μην πέσει στην παγίδα του εθνικισμού και του φασισμού.
                Το πραγματικό ερώτημα δεν είναι αν «η Μακεδονία είναι ελληνική» αλλά αν ολόκληρη η χώρα ανήκει στον εργαζόμενο λαό τη στιγμή που οι ιμπεριαλιστές  διαφεντεύουν στη χώρα με τη συμφωνία της ντόπιας αστικής τάξης και των κυβερνήσεών της, παλιότερων και τωρινών.
Η μοναδική απάντηση σε όλους αυτούς που επιτίθενται στη νεολαία και το λαό  αλλά και σε όλους αυτούς που προσπαθούν να μας αποπροσανατολίσουν  ρίχνοντας το εθνικιστικό τους δηλητήριο είναι να αναπτύξουμε μαζικούς αγώνες αντίστασης στην επίθεση που δεχόμαστε και διεκδίκησης  των δικαιωμάτων μας.
Απέναντι σε όλους αυτούς που «κόπτονται» για την Ιστορία και καπηλεύονται την έννοια της πατρίδας, η νεολαία και ο λαός να γράψει τη δική του ιστορία με αγώνες ενάντια στον ιμπεριαλισμό, τον πόλεμο, τον εθνικισμό και το φασισμό.
Να αντιταχθούμε στην επαναχάραξη των συνόρων, που μόνο πόλεμο, προσφυγιά και κομμάτιασμα των λαών μπορεί να φέρει.
Να οικοδομήσουμε σχέσεις φιλίας και αλληλεγγύης με τους γειτονικούς λαούς και τους πρόσφυγες, ενάντια στους κοινούς μας εχθρούς, τους ιμπεριαλιστές και τις αστικές τάξεις που τους υπηρετούν .
ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΣΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ, ΣΤΗ ΖΩΗ
ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ - ΕΙΡΗΝΗ !


Διάβασέ το »